mandag den 7. april 2008

VIETNAM:


Religioese buddhister og konfuister beder middagsboen



Her er jeg paa vej ned i de snaevre tunneler lavet og brugt af sydvietnameserne under Vietnamkrigen.



Et bombekrater blandt mange fra krigen.



Muine, fire timer fra Ho Chi Minh City, hvor vi fejrede min foedselsdag



Foedselsdagsmiddag



Havnen ved Muine



Paa oerkenvandring i Yellow Dunes

Bare et fint lille billede



Pink stream - en lille flod man gaar nede i.


Paa museet for krigsforbrydelser i Ho Chi Minh City:
Et amerikansk bombefly


Et af de mere paene billeder fra museet - de mange grusomme, men vigtige billeder har jeg valgt at udlade.

Thailand - Koh Phangan:

Paa vej med baad fra Koh Samui til Koh Phangan


Et udkig over stranden, hvor vi bor og bader.


Et pludselig, kortvarig, men EKSTREMT voldsom byge ramte os paa Leas foedselsdag.

Bare det at krydse vejen (ca. 3 meter) gjorde os fuldstaendig gemmenbloedte, som havde vi gaaet ind under en bruser.

1 kommentar:

Iida-piien sagde ...

Hvor lyder det hele bare spændende :)
Skal afsted med Intrepid her til november sammen med en veninde.. Og din blog har bestemt ikke fået mig til at glæde mig mindre :D
Mvh Ida